Δημοφιλείς αναρτήσεις

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Νέο μέλος στην παρέα μας!



Αγαπητοί φίλοι, είμαι νέος στην παρέα σας και ευτυχής που βρήκα και άλλους με την ίδια τρέλα। Έχω αρκετά περιοδικά ΜΠΛΕΚ, καθώς επίσης Αγόρι και ορισμένα άλλα, που επιθυμώ να τα μοιραστώ μαζί σας,।Επειδή είμαι και λίγο σκράπας ως προς τους Η/Υ, θα σκανάρω και θα προσπαθήσω να σας στείλω ένα τεύχος (προφανώς μέσω ανάρτησης)। Άν το παραλάβετε, απλά ενημερώστε με να στείλω και τα υπόλοιπα। Επίσης διαπίστωσα οτι για τα τεύχη που εμφανίζονται στο ιστολόγιο, δεν υπάρχει δυνατότητα κατεβάσματος। Κατά την άποψή μου, κακώς। Θα έπρεπε τα περιοδικά που έχει ο καθένας στην κατοχή του να υπάρχει δυνατότητα να αποκτηθούν και από τους υπόλοιπους। Μην ξεχνάμε οτι δεν διαθέτουν όλοι τα απαραίτητα χρήματα νε εμπλουτίζουν τη συλλογή τους। Εγώ πάντως δεν διεκδικώ πνευματικά δικαιώματα και άν έχετε την δυνατότητα μπορείτε να επιτρέψετε σε όποιον επιθυμεί να τα κατεβάσει। Μήν ξεχνάμε οτι τα περιοδικά ανήκουν σε όλους Ευχαριστώ πολύ।

5 σχόλια:

  1. Καλωσορίζουμε τον αγαπητό φίλο στην παρέα μας και ελπίζουμε να απολαύσει τη διαμονή του στην κατασκήνωση των κυνηγών του ΜΠΛΕΚ.
    Για όσα αναφέρεις φίλε sasdragon, πιο αρμόδιοι να σου απαντήσουν είναι οι hunter, Θωμόπουλος και άλλοι φίλοι, που ασχολούνται με την ηλεκτρονική βιβλιοθήκη κόμικς.
    Ευχαριστούμε για τη διάθεση προσφοράς που δείχνεις και σου ευχόμαστε καλές συνεισφορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλώς ήρθες κ απο εμένα,

    χαίρομαι που συμφωνούμε στην τρέλα των comics κ πιο συγκεκριμενα στους τιτλους που ανέφερες. Αλλά....όσον αφορά το θέμα του σκαναρίσματος, φοβάμαι ότι είναι λίγο πιο σύνθετο από αυτό που έχεις κατά νου...κ όχι εύκολα εξηγήσιμο από εδώ. Αν φαντάζομαι σωστά, πολύ γρήγορα ο Πάνος θα επικοινωνήσει μαζί σου, ως ο καταλληλότερος να διαβάζει το χέρι, τη μοίρα, το πρόσωπο, και να έρχεται σε πρώτη επαφή με φίλους που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν στην επέκταση της συλλογής μας!! τα υπόλοιπα εν καιρώ! και πάλι καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε sasdragon καλως ηλθες στην παρεα μας. Το email μου ειναι thomopoulosp@yahoo.com και αν θελεις επικοινωνεις μαζι μου.
    Θα διαφωνησω μαζί σου σε πολλα από αυτά που λες.
    Το σκανάρισμα απαιτεί αφιέρωση προσωπικού χρόνου και κόπου. Τα υπόλοιπα μέσω e-mail φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς τον...νεοσύλλεκτο κυνηγό,άργησες αλλά...την
    βρήκες την κατασκήνωση,και πάλι καλως όρισες με
    πολλές συνεισφορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα.Νεος και εγω στην παρεα σας(ισως και στα χρονια...)ψαχνωντας στο internet για το αγαπημενο μου κομικ βρηκα το site αυτο και...να'μαι!!Η δουλεια που εχετε κανει αξιζει πολλα συγχαρητηρια.Εγω επειδη ειμαι νεος συλλεκτης(αλλα παλιος αναγνωστης) δυστηχως δεν εχω κατι για να σας στειλω απο scanαρισμενο τευχος.Αλλα αν πεσει κατι στα χερια μου θα το βαλω κατευθειαν στο μηχανημα.Ελπιζω η παρεα μου να σας ειναι ευχαριστη.Τα ξαναλεμε συντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή